El registre ens permet enviar les entrades al correu electrònic, crear una zona personal on s’acumulen les compres i evitar el frau informàtic i oferir serveis com la possibilitat de reimprimir les entrades. El codi postal i la data de naixement s’utilitzen purament com a dades estadístiques. A més a més, tens l’última paraula pel que fa a l’opció de rebre o no informació sobre el FITT. Si prefereixes no rebre-la, només cal desmarcar l’opció corresponent.
Preguntes freqüents
Per què cal donar les dades durant el procés de compra?
Què faig si el sistema em diu que ja estic registrat, però no recordo la contrasenya?
Clica a l'enllaç: "Has oblidat la contrasenya?" I segueix les instruccions. Revisa la safata de correu brossa perquè els correus dels sistemes de venda hi poden anar a parar.
Els menors han de pagar l’entrada?
Sí, tots els menors que ocupin una butaca han de pagar entrada.
Si no puc assistir a l’espectacle, què puc fer?
No admetem canvis ni devolucions. Les entrades no són nominals i les pot utilitzar algú altre.
Puc comprar una entrada que no sigui per a mi?
Sí, no hi ha cap inconvenient.
Si l’entrada que vaig comprar era amb descompte i la persona que finalment vindrà no el pot gaudir, què puc fer?
No et preocupis. Vine des d’una hora abans de l’inici de la funció a la taquilla del teatre i abona la diferència.
Si tinc dret a un descompte, però ja he comprat l'entrada amb el preu normal, em retorneu la diferència?
No admetem canvis un cop comprades les entrades.
No he rebut cap correu amb l’entrada. Què faig?
Revisa la safata de correu brossa. Els correus dels sistemes de venda hi poden anar a parar. En cas de no trobar-les, escriu-nos a taquilla@salatrono.com abans de comprar entrades de nou. D’aquesta manera evitarem possibles compres duplicades.
És obligatori imprimir l’entrada?
No cal que imprimeixis l’entrada. Tens l’opció de descarregar-la al mòbil. Tingues el telèfon preparat amb l’entrada a la pantalla a l’hora d’accedir al recinte. Com a festival volem contribuir a la reducció de l’ús del paper.
He perdut l’entrada, què faig?
Et pots posar en contacte amb nosaltres a taquilla@salatrono.com. Cada entrada és única. Si l’has imprès més d’una vegada, tan sols una et donarà accés al recinte.
Quins són els punts de venda oficials?
Podeu adquirir les vostres entrades a través de la pàgina web del FITT - Noves Dramatúrgies o bé de forma presencial a les taquilles de la Sala Trono - Armanyà. No ens fem responsables dels increments de preu que puguin aplicar algunes plataformes de venda d'entrades ni d'altres contratemps sorgits arran d'entrades adquirides a través de canals de venda no oficials. Tingues especial cura amb les webs ViaGogo, TiquetBis i StubHub, són pàgines web fraudulentes de revenda d'entrades.
Si arribo tard al teatre, podré accedir a la sala?
Només hi podràs accedir a la mitja part, en cas que n'hi hagi. És probable que se t'assigni un seient diferent del de la teva entrada. En qualsevol cas, sempre cal consultar al personal de sala.
Es pot beure o menjar dins la sala?
No es pot entrar menjar ni beguda a la sala.
Puc portar el mòbil durant l’espectacle?
El mòbil ha d’estar apagat. No és suficient amb silenciar-lo. El so i la llum dels aparells són una molèstia tant per la companyia com pel públic. L’incompliment d’aquesta norma suposarà l’expulsió del recinte.
Puc fer fotos o gravar en vídeo l’espectacle?
No es poden fer fotos ni vídeos dels espectacles, excepte en casos puntuals en què el teatre pugui donar el seu consentiment. L’incompliment d’aquesta norma suposarà l’expulsió del recinte.
Quan procedeixo a fer el pagament, introdueixo correctament les dades de la meva targeta, però, tot i això, al cap d'una estona, es cancel·la el pagament. Què he de fer?
Assegura't d'haver confirmat la compra a través de les vies que t'hagi indicat la teva entitat bancària. Normalment, són la introducció d'un codi SMS que reps en el teu dispositiu tot seguit de fer la compra o bé confirmant la compra a través de l'App de la teva entitat que prèviament has de tenir configurada en el teu dispositiu mòbil. Si ho necessites, et pots posar en contacte amb nosaltres amb el correu taquilla@salatrono.com